Trade Unionism in the UKAbortion: The Parcels That Save Lives
51 million abortions are performed worldwide every year. But abortion is illegal in many countries, and 23,000 women die every year from improper procedures. The Dutch doctor Dr. Rebecca Gomperts founded Women on Web 15 years ago, making abortion accessible to women worldwide by prescribing the abortion pill.