France/Algeria - Double muscle
Bboy Lilou is a double world champion: first he won the BC One in 2005 for France, and then 2009 he won it for Algeria, in homage to his two cultures. After winning and judging at top international competitions, he now travels across Africa to promote breakdance and mentor fresh talent.