Nigeria - Bgirl Power
If there is one city that embodies Africa's economic and cultural boom, it is the sprawling Lagos, the continent's largest metropolis. The city that gave us Nollywood and Afrobeat, breaking is now breaking out onto the scene. Cruxy is spearheading the revolution of African Bgirl Power, in a genre that is male-dominated.