Bboys & Bgirls Africa (4/7)Democratic Republic of Congo - Each One Teach One
The Democratic Republic of Congo has been unstable for years, and if making a living breakdancing is hard elsewhere, here it's next to impossible. But Rinha Crew are determined to keep dancing, and want to encourage street kids and former child soldiers to move not to the beat of gunfire, but to the beat of the music.