Bboys & Bgirls Africa (2/7)Morocco - Arabic Power Moves
In a deprived neighbourhood of Casablanca, the Lhiba Kingzoo crew dances their days away: even if most people assume they’re a gang, members say that it's a vital creative outlet. The group lay the foundations for athletic breakdancing, gained international renown and inspired a generation of Moroccan breakers. Lil Zoo even became world champion at a prestigious BC One competition in 2018.