Gacha Gacha (7/9)Yubisashi Kakunin: It's Polite to Point
In Japan, finger pointing is a technique that standardises security checks. This practice is a choreography of gestures that keeps trains running safely and on time. Pointing the finger in Japan, far from denoting blame, focuses the mind.