Gacha Gacha (1/9)
In Japan politeness is deeply codified depending on your place in the hierarchy. Where you stand in the lift, how you get into a taxi, and especially how you greet others, depends on your social standing. The concept of Ojigi is instilled in every Japanese child, and adults go on to hire consultants to make sure they get the nuances just right. But if it sounds deeply constraining, it is supposed to provide balance and stability.