Gacha Gacha (4/9)The Old Ramen Seller
Almost every public place in Tokyo is spotless, rubbed and polished clean by government workers. But there are places even their hard-working hands don't quite reach: grimy neighbourhoods full of character and down-in-the-heel charm. And in those streets, roams an elderly ramen seller making his living feeding drunks in the middle of the night.