Gacha Gacha (1/9)
In Tokyo, sounds blair at you from all sides: the traffic lights that sound like chirping birds, the beep that signals when you enter a shop, and most of all, the delicate and detailed train station jingles. Every station has its own aural identity, crafted by a dedicated composer who has been writing train jingles for decades.