Gacha Gacha (2/9)Zuru Zuru: The Sound of Street Food
Eating ramen in Japan is a unique sensory and auditory experience. Here, the noodles are noisily slurped up. Considered rude in the West, in Japan this every day gesture is imbued with meaning.