Gacha Gacha (1/9)Toilets, Perfected
In Japan, the “washlet” combines Western toilets with Japanese hygiene standards. A clever combination of comfort and cleanliness, they're considered a basic essential for people in Japan, although visitors may be left baffled as to how to use them. They have dozens of functionalities.