Girlhood - Women in Rap (1/4)
Being a female rapper in Morocco is difficult in what is still a male dominated society. Krtas Nssa, voted best female rapper in Morocco in 2019, has chosen to live in Belgium. Khtek decided to stay in Rabat and change mentalities from inside the country.