TracksTruman Burbank / Kurdish Paradise / Fantasy Realism
Truman Burbank, a 35-year-old skateboarder from Paris, has a sense of humor as sharp as his stunts; A visit to Erbil with DJ Zana, DJ Mustafa, singer Chopi and rapper Hawta, all exponents of Kurdish music; Fantasy realism in the theatre with Belgian company Still Life and the French playwright Philippe Quesne; German artist Christina Kubisch has been working with sound for 50 years.