Football is ArtGymnastics
Yes, football is art! And we have proof. On March 26, 1952, the France-Sweden match took place at the Parc des Princes. This was the first artificially lit football match in France. A genius painter, Nicolas de Staël, was there in the stands. The scene sparked off something special.