What is the Thinker Thinking?Gymnastics
Rodin's Thinker is one of the most famous sculptures in the world, and has been reproduced all over the world, from San Francisco to Beijing. This pensive figure has been copied, adapted, and photographed in ways that make us think about what he's thinking.