Who Made Hitler?Gymnastics
On the 8th of May 2016 the sculpture Him, by Italian superstar artist Maurizio Cattelan and representing Hitler kneeling in prayer, was sold for 13.3 million euros. But the sculpture was in fact a commission and came from the workshop of French artist Daniel Druet. So who really made this work of art?