On the Wolf’s TrailGEO Reportage
In Lusatia in eastern Germany there are as many as thirty packs of wolves living in the rural region. A wildlife biologist uses her dog to help her track the wolves, a difficult task with an animal famed for its intelligence and elusiveness.