Winter in StockholmGEO Reportage
Stockholm and its archipelago are world famous tourist destinations, busy with visitors in the summer months. But in winter things are quiet; Captain Niclas Jornée keeps the islands supplied with his local ferry service. In Stockholm the choir of the Adolf Fredriks Music School prepares for a special St Lucy’s Day concert and the Swedes decorate their city with lights during the season of darkness.