DR Congo's Space Man
The Philippines, despite being one of the most Catholic countries in the world, has never convicted a member of the clergy for sex abuse. And yet there are survivors who say that the abuse has been going on for years. At the end of 2018, an American priest who had officiated for forty years was arrested for pedophilia by the Philippine police and the American federal authorities.