HawaiiKauai
Discover Hawaii with its constellation of stunning scenery and the people that call it home. People like Angela Tillson, who works for an agency that scouts out film locations. On Mount Waialeale, Lucas Behnke fights to protect exceptional flora and fauna, while Lyndsey Haraguchi-Nakayama manages a family farm, where she grows taro, a tuber used in traditional recipes that she hopes to pass on to the next generation.