HawaiiMaui and Molokai
At the heart of the stunning archipelago of Hawaii lies the islands of Maui and Molokai. Maui is very popular with surfers: Archie Kalepa has been enjoying the big waves there for many years. The island's music and dance are also very famous. The second island, Molokai, is much quieter: with a single hotel, it has been protected from tourism.