Haiti: 10 Years After the EarthquakeARTE Reportage
January 12th 2010, a 7.0 magnitude earthquake hits the Haitian capital, Port-au-Prince devastating the city. As many as 300,000 people died and over one million people were made homeless. Return ten years later to a Port-au-Prince orphanage that was badly hit by the disaster.