Buddha Versus MiningARTE Reportage
Mount Kachkanar in the Urals is home to the only Buddhist monastery in the area, but it's going to be forced to close to make way for an iron mine. Multinational mining firm Evraz is the largest steel producer in the world, so the closure seems like a foregone conclusion: but the monks vow to fight as much as they can.