South Korea: An Obsession With Health
Monica Garnica had children at a young age, but she was determined to work and study hard regardless. But that all came to an end when she was burned to death by her boyfriend. Her children are now being raised by Monica's heartbroken parents. There's one thing that could help them: getting justice for Monica.