Russian Soft Power in The CAR
Via makeshift boats or hidden in the wheels of trucks, these children travelled to Europe alone, without their parents. In 2018, Spain welcomed more than 13,000 migrant children, most often from Morocco or sub-Saharan Africa. Now is the hard part: raising them.