Overexploited OceansWinds of ChangeHow Climate Change Makes Storms Worse
The planet's jet streams are being affected by rising temperatures in the Arctic. These streams are part of a wind system that circulates at high altitude around the Earth, and they have an influence on extreme weather events. Changes in them are bad news for life on Earth.