Square Artist: Sibel KekilliDogwatch
Following the sharp rise in piracy off the coast of Somalia in the 2000s, the maritime security business has expanded in the region. This documentary follows three professional guards who dedicate their lives to preparing for a threat that may never materialise, they are waiting for pirates.