Bolivia: Evo Morales’ RecordARTE Reportage
While much of the Latin American left is struggling, Bolivian president Evo Morales seems to be going from strength to strength. Bolivia’s first president from an indigenous background came to power in 2006 on a wave of optimism and hope supported by marginalised communities and the poor. How has he fared after 13 years in power?