Re: The Mum Trapped in Her Own Body
Anne suffered a stroke shortly after giving birth to her second child and has since been unable to move or speak, although she is fully aware of her surroundings. Doctors are hoping to harness the power of technology and AI to help her communicate with her family once more. Oskar Zlamala is also hoping that AI will help him with his degenerative eye disease that threatens to blind him.