Soldiers from SiberiaARTE Regards
Russia is turning to Buryatia in Siberia to provide a steady stream of men for its war on Ukraine. Enlisted by force, many Buryats are sent to the frontline and die on the battlefield. As locals slowly turn against the war, Russian authorities crack down on any signs of dissent.