Re: Hong Kong to LondonAn Exile's Life in Britain
Nathan Law, Finn Lau, Simon Cheng and Jim Wong have one thing in common: they are all democracy activists living in exile in London. Fleeing Hong Kong without saying goodbye to friends or family, they are continuing their fight from the British capital as they try to build a new life abroad.