Re: Green CareLife on the Farm
In Scandinavian countries, "Green Care" (or nature therapy) is a well-established alternative to traditional retirement homes. It combines agricultural activities with care services. At the age of 74, German pensioner Heinz-Dieter Herper is starting a new life: he is moving to a farm...