Istanbul's Next Big OnePreparing for a Major Earthquake
The great earthquake of 1999 which caused 18,000 deaths still haunts the memory of the people of Istanbul. The Turkish city of some 15 million souls lies over an active fault line which seismologists believe is due for another earthquake. Is the city on the Bosphorus prepared?