Mexico City: Avoiding DisasterARTE Reportage
Claudia Sheinbaum is Mexico City’s first female mayor and she has a lot of work to do: Battling serious water shortages, crumbling infrastructure and drug cartels in a vast urban area that 22 million people call home.