The Black Mirror SpecialTracks
Which of the nightmares in Black Mirror would the creators Charlie Brooker and Annabel Jones like to experience? How did they dream it up? What scary stories did their parents tell them before falling asleep for them to be able to produce such a chilling (and binge-worthy) show?