Sweden: The Town Swallowed by A MineARTE Reportage
In the far North of Sweden is the town of Kiruna that owes its wealth to the largest iron ore mine in the world, working for more than a century. But Kiruna is becoming a victim of its own success as the mine threatens to engulf the whole town.