Julian Assange: A Wanted ManARTE Reportage
When Julian Assange entered the Ecuadorian embassy in London on 19 June 2012 claiming asylum, no-one dreamed that he would spend seven years there before ending up in Belmarsh prison. He risks facing a sentence of 175 years if extradited to the United States.