Cui Yongyuan - A Critical Mind
It is possible to have debate and discussion in China, even critical discussion; albeit within a fixed framework, sanctioned and monitored by the regime. Journalist Cui Yongyuan has made it his habit to step right up to the limit of what he's allowed to do. And sometimes he oversteps that limit.