Li Jiaqi - Livestreamer
Li Jiaqi is China's famous lipstick consultant. In his livestreams, he tests hundreds of colours and brands. The record: 380 in two hours. His fan base of over 45 million followers hang on to every word that comes from his lips - whatever their colour.