Papi Jiang - Star Comedian
Papi Jiang is one of the biggest internet stars of recent years. The 33-year-old from Shanghai speaks to her young Chinese audience about every day sources of humour and conflict. But even her funny, seemingly apolitical videos have got her into trouble with the government.