Hu Xijin – The Voice of China
Hu Xijin is a central figure in China's media world. He's been editor-in-chief of the Global Times for 13 years. He's the CCP-approved authority on current affairs. The daily newspaper focuses on political issues and has a circulation of 2.4 million.