China, Country of Censorship
China carefully controls the information that its people have access to, and Google, Facebook and Twitter flag up uncomfortable truths that would be better forgotten. But the country still wants to use the internet: so instead China, has developed its own sanitised ecosystem of plaforms. Nothing is anti-government or pro-democracy, and most users are flooded with messages of consumerism and entertainment.