Hate Thy Neighbour
Skender is an Albanian who grew up in Kosovo, where he would play football with his Serbian friends. But when Milošević came to power, life quickly became unbearable for Skender and his family. His father, a politician committed to a free Kosovo, was forced to flee and Skender was arrested.