From Syria to GermanyRefugees in Their Own Words
Khalil fled Syria in 2015. He currently lives in southern Germany. He realised that people's attitudes towards him totally changed when they heard him speak their language and their dialect. So he decided to immerse himself in the language. By playing with German words, he makes people laugh.