Dunes: Europe's Moving Landscapes
Present on the coast but also inland, dunes are shaped by the wind and are in perpetual movement. These extraordinary landscapes made of infinite grains of sand are ephemeral and inhospitable. Yet the environment they offer is astonishingly diverse.