Russia: Building and Burning BridgesARTE Reportage
For over 20 kilometers, the new bridge stretches across the Kerch Strait and connects Crimea to Russia. Inaugurated in 2018 by Russian President Putin, it seals the annexation of the Crimean peninsula by Russia with a monument in steel and concrete.