Rwanda: The Silence of Words
3,000 Yazidi women and children are still missing. 300,000 women, men and children are displaced in camps in northern Iraq. After dealing with the horrors of mass murders, kidnap, and rape, the Yizidis are not done suffering. Now, they must rebuild their lives amidst the ruins of what once was.