Mexico: Stealing Petrol to SurviveARTE Reportage
In Mexico, the black market in oil is more lucrative than drugs. Poor families drill into pipelines and syphon off the petrol that finds its way to illegal gas stations. The illicit trade in gasoline is highly dangerous and costs Mexico 3 billion euros a year.