Rival SonsLes Eurockéennes - Belfort 2019
Rival Sons take us back to the golden age of hard rock. The Americans’ raging electric guitars and furious vocals recall classic bands like Led Zeppelin, Kiss or Aerosmith. Recorded July 5 2019 at Les Eurockéennes festival.