Estella to Burgos Via RiojaThe Way of St James (2/5)
5 pilgrims come together to tackle the mythic Way of St. James to Santiago de Compostela. Leaving Estella they pass through the Rioja wine region where they stop at the Bodegas Irache winery which gives out wine and water to pilgrims for free.